VECTOR - bezbolestná léčba paradentózy

Dobrou zprávu máme i pro ty, jejichž dásně jsou již napadeny paradentózou. Pokud se již u Vašeho chrupu v důsledku paradentózy vytvořily kapsy (choboty) mezi zuby a dásněmi, jsme schopni je léčit přístrojem VECTOR®. VECTOR® je vůbec prvním bezkontaktním přístrojem na léčbu paradentózy a umožňuje bezbolestné hloubkové čištění povrchu kořenů zubů. Tenoučká sonda se zavádí přímo mezi zub a nemocnou dáseň a pomocí rozkmitání tekutiny a leštících médií v tomto prostoru se šetrně čistí a leští povrch kořene zubu. Čistý povrch kořene umožňuje hojení přilehlé dásně.

Ošetření přístrojem VECTOR® umožňujeme po domluvě i klientům, kteří u nás nejsou registrováni.

Jaký význam pro léčbu parodontitidy má přístroj VECTOR®?

Přístroj dokáže potlačit ústní bakteriální infekce způsobující paradentózu. Právě nepřátelské bakterie pronikající do dásní jsou spolu se zubním kamenem příčinou zánětu. V počátečních fázích se projevuje jako estetický problém odhalující zubní krčky, v pozdějších fázích ohrožuje i dáseň. V případě že zánět není léčen, se zub ze svého zaníceného lůžka zcela uvolní.

Je možno přístrojem VECTOR® ošetřovat celý chrup?

VECTOR® nahradil dosavadní nepříjemné mechanické hloubkové čistění pomocí speciálních nástrojů. Přístroj VECTOR® je speciálně vyvinut k šetrnému očištění nepřístupných či bolestivých míst kolem zubů, zubních implantátů či umělých korunek a můstků.

Je ošetření přístrojem VECTOR® bolestivé?

Při ošetřování není potřeba injekční znecitlivění, jak tomu bylo u dřívějších metod. Tento přístroj je velmi šetrný k pacientovi a značně efektivní v léčbě tak rozšířeného a závažného onemocnění jakým je paradentóza.

Může Vás zajímat: Dentální hygiena, Parodontologie

MUDr. Hana Nováková MUDr. Jaroslav Novák MUDr. Kristýna Školová (Nováková)