Komplexní zubní péče

Při první návštěvě (konzultaci) nám klient sdělí své obtíže a popíše problém. Na základě podrobného komplexního vyšetření stanovíme individuální léčebný plán a seznámíme klienta s možnými variantami řešení. Plán léčby a léčbu samotnou přizpůsobíme individuálně možnostem a přáním klienta. Naše ordinace klade důraz na informovanost klienta. Nejmodernějšími postupy odpovídajícími světovým trendům se snažíme dosáhnout těch nejlepších výsledků, ošetřujeme efektivně, šetrně a bezbolestně.

Po ukončení léčebného plánu každý klient dochází na pravidelné preventivní prohlídky. Pro včasné zjištění kazu či onemocnění dásní je důležité, aby klient docházel na pravidelné kontroly 1x za půl roku a to i v případě, že jej nic nebolí a je bez obtíží. Tyto pravidelné kontroly jsou velmi důležité pro všechny věkové skupiny.

SMS upozornění

Pro zkvalitnění našich služeb Vám rozesíláme SMS s upozorněním na blížící se termín Vašeho ošetření. Žádáme Vás proto o kontrolu a včasné nahlášení změny Vašeho mobilního telefonního čísla.

Našim klientům nabízíme ošetření v těchto oblastech:

Implantologie

Implantáty dokáží obnovit funkci chrupu a řeší psychické i společenské problémy klientů. Přejeme si, abyste i Vy byli spokojeni s tímto nejmodernějším způsobem a proto Vám tento způsob léčby nabízíme.

Parodontologie

Parodontologie je specializovaný obor zabývající se léčbou zánětu dásní, paradentózy a veškerých onemocnění týkajících se dásní a závěsného aparátu zubu.

Dentální hygiena

Dentální hygiena se zabývá zejména prevencí kazu, prevencí a léčbou zánětu dásní a paradentózy. I zdánlivě čisté zuby a dásně je potřeba alespoň jednou za čas profesionálně vyčistit.

AirFlow

Odstraní pigmentové skvrny z úsměvu. Po zákroku se zubům vrátí přirozený lesk a hladkost.

Ošetření v analgosedaci

Účelem anestezie je usnadnění průběhu nebo umožnění bolestivého zákroku a v konečném důsledku i poskytnutí lepší péče.

Entonox - rajský plyn

Krátkodobá relaxace pro jednodušší zákroky

Estetická stomatologie

Nejste spokojeni s barvou svých zubů? Vyzkoušeli jste různé bělící pasty a gely a efekt vybělení se Vám nezdál dostatečný? Pokud máte pocit, že se Vás tato problematika týká, máme pro Vás řešení v podobě efektivního bělení zubů.

Endodoncie

Endodoncie se zabývá ošetřováním kořenových kanálků u zubů u kterých došlo následkem pokročilého zubního kazu k destrukci zubní korunky (viditelná část zubu v ústech).

Protetická stomatologie

V případě, že je zub z velké části destruován a lze z něj zachránit pouze kořen nebo zub zcela v ústech chybí, je na místě protetické ošetření.

Proč si vybrat právě nás?

Pro nové klienty, první návštěva

Při první návštěvě (konzultaci) nám klient sdělí své obtíže a popíše problém. Na základě podrobného komplexního vyšetření stanovíme individuální léčebný plán a seznámíme klienta s možnými variantami řešení. Plán léčby a léčbu samotnou přizpůsobíme individuálně možnostem a přáním klienta. Nejmodernějšími postupy odpovídajícími světovým trendům se snažíme dosáhnout těch nejlepších výsledků, ošetřujeme efektivně, šetrně a bezbolestně.

Objednat se